Skip to content

Digitale klantbeleving

Wij helpen u met het optimaliseren van de klantbeleving, door oplossingen te ontwerpen en toe te passen die bijdragen aan het significant verbeteren van uw klantloyaliteit.

shutterstock_1176073267

Digitale klantbeleving meten en verbeteren

Voor de verbetering van de klantbeleving gebruiken we een scala aan wetenschappelijke modellen, waaronder onze bewezen methodiek ‘emotional fingerprint, waarbij we de klanttevredenheid en emotionele beleving in samenhang meten. Wij ondersteunen u met het ontdekken van de rationele- en emotionele drijfveren van het gedrag van uw klant. Het uiteindelijke resultaat is een blauwdruk voor de optimale klantervaring voor het klantcontactmoment. Het DNA van uw klant vertalen wij vervolgens samen met u in het herijken en realiseren van het (nieuwe) Klantbedieningsconcept.

 

CRM Optimalisatie

Met onze CRM Maturity Scan verkrijgt u inzicht in het volledige spectrum van de volwassenheid inzake uw CRM in de organisatie. Het verbeterpotentieel is hierna snel inzichtelijk te maken. UPTURN maakt hierbij gebruik van een beproefde methodiek om verschillende dimensies in de  organisatie te onderzoeken (bijvoorbeeld de CRM Visie, het klantbedieningsmodel). Verder benchmarken wij uw resultaten met toonaangevende praktijken in diverse industrieën en sectoren. Voor het doorvoeren van verbeteringen in uw proces, sturing en gebruikersgedrag gebruiken wij een unieke verandermethodiek, die wij in vele organisaties reeds succesvol hebben toegepast.

businessman-2606502_1920